sobota, 31 grudnia 2016

Fotograficzne podsumowanie 2016 roku



Nadszedł czas podsumowań, spojrzenia wstecz na te dobre i złe momenty minionego roku. Jeżeli chodzi o zdjęcia to był zdecydowanie niesamowity, wręcz przełomowy rok. Udało mi się stworzyć niemal 30 sesji, poznać nowych ludzi, odkryć kilka pięknych miejsc, dzięki którym mogłam stworzyć niezapomniane kadry. Przeglądając foldery z początku roku widzę dużo niedociągnięć, błędów których teraz starałabym się unikać, mam wrażenie, że zrobiłam całkiem duży progres a to chyba najważniejsze - iść cały czas do przodu, rozwijać się :) Mam nadzieję, że w nadchodzącym roku uda mi się stworzyć jeszcze więcej bajkowych kadrów, liczę na nowe osoby, z którymi już planuję kolejne sesje :) Tymczasem zapraszam was do przejrzenia większości z sesji z tego roku, pod każda sklejką załączyłam link, dzięki któremu możecie się przenieść do wszystkich zdjęć z danego dnia :)


* * * 


  Pierwsza sesja w 2016 z Magdą  





Styczniowe ujęcia z Anią




 Zimowa sesja z Angeliką i Dominiką 




  Pierwsza sesja z Moniką 



Wiosna w Ogrodzie Botanicznym z Magdą 



 Maj w ogrodzie 




 Kwiatowe portrety z Kasią




 Prawie lato



 W bzowym raju




 Wakacyjnie z Kasią




Pełnia lata




Wakacje 



 Wyprawa w góry




 Dark side




 Tiulowe love 




 Szkło




 Rozważna i romantyczna




 Butterfly



 Zachód




 Dziewczyny



Barwy jesieni



Mikołajkowa sesja



Ostatnia jesienna sesja




Grudniowe zdjęcia z Kasią (wkrótce)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz