poniedziałek, 2 maja 2016

Ogród Botaniczny





Ponad dwa tygodnie temu miałam okazję poznać kolejną świetną modelkę, z którą udało mi się stworzyć ogromną ilość ujęć- jak się okazało- nie tylko wiosennych :) Magda przygotowała 2 świetne stylizacje , za co należą jej się ogromne brawa! Planowałam delikatne, kobiece ujęcia w tle rozkwitających magnolii, nie zdawałam sobie sprawy, że wyjdzie tyle ujęć w nieco zimniejszym a nawet egzotycznym klimacie. Wiem,że mogłam podzielić ten post na dwie części z racji na różnorodność i ilość zdjęć, ale stwierdziłam,że nie będę się rozdrabniać i pokażę wam wszystko od razu :) Zdecydowanie Ogród Botaniczny w Krakowie to miejsce warte odwiedzenia i jestem pewna,że jeszcze nie raz tam wrócę :)

mod. Magda Chowaniec

* * *





 




 

























   









 






2 komentarze:

  1. O tak! Ogród botaniczny! Od dłuższego czasu marzy mi się sesja w takim miejscu :) zastanawia mnie tylko, czy potrzebna jest jakaś zgoda na sesje w takim miejscu? Albo jakaś opłata?
    Bardzo podoba mi się estetyka Twoich zdjęć :) takie czyste i wyraźne kadry ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat udało się zrobić zdjęcia bez tłumaczenia się nikomu, ale w razie gdyby ktoś się pytał wystarczy powiedzieć,że robisz zdjęcia dla siebie,niezarobkowo. Chyba,że to sesja ślubna itp. wtedy musi być zgoda i opłata :(
    Dziękuję Ci za miłe słowa ! <33

    OdpowiedzUsuń