poniedziałek, 18 lipca 2016

Summer vibes




Cześć ! Dziś przychodzę do was z efektami pierwszej wakacyjnej sesji, którą udało mi się zorganizować z Kasią. Jak zawsze królują portrety- w kwiatowej oprawie, z odrobiną złotego brokatu. Tym razem oprócz zdjęć, nagrałam krótki backstage, który możecie obejrzeć na moim kanale na yt. Ostatnio wkręciłam się w filmowanie i montaż materiałów wideo, mam już pomysły na kolejne filmiki, tak więc spodziewajcie się kolejnych nowości :)

mod. Kasia Braś 



* * * 





8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Szczególnie te portrety, kiedy modelka leży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne portrety! Mi najbardziej przypadły do gustu ujęcia na samej górze z niebieską hortensją oraz te ,,leżące'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tu cudowności *_* <3
    I bardzo fajny filmik z backstage! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory i piękna modelka! Portrety są naprawdę ujmujące :)
    Pozdrawiam, Aparetka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne portrety ;) podoba mi się kolorystyka i to zachodzące słońce, świetnie to wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń