sobota, 19 listopada 2016

Pierwsza sesja zdjęciowa z dwoma modelkami



Hej ! Dziś pokażę Wam efekty sesji, która zamknęła moją wakacyjną serię :) Zdjęcia zostały wykonane w ostatnich dniach września, dzięki czemu zyskały delikatny, jesienny klimat, który starałam się podkreślić obróbką. Tym razem postanowiłyśmy zrobić z Kasią coś zupełnie innego niż dotychczas i zaprosiłyśmy do współpracy Izę, która dzielnie poddawała się naszym wizjom :D
To była moja pierwsza sesja z dwoma modelkami i mam nadzieję, że nie ostatnia :) Jeżeli chodzi o pierwsze zdjęcie, otwierające ten post - jestem z niego z niego baaardzo dumna ! Zależało nam na tym ujęciu i powtarzałyśmy je kilka razy żeby uzyskać taki efekt :)


* * * 





                                                          + sklejka z zapowiedzi sesji :)

7 komentarzy:

  1. Przyjemne w odbiorze zdjęcia. Pierwsze jest naprawdę cudowne! Podoba mi się również to, że obie miały podobne jeansowe koszule, prezentuje się to ciekawie na finalnych ujęciach. Szkoda, że nie dodałaś w większym rozmiarze kadru ze sklejki, tego na którym trzymają się za ręce w oddali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :**
      Ostatniego zdjęcia ze sklejki nie dodałam, bo było robione kitowym obiektywem przez co zrobiła się winieta, która mnie baardzo denerwowała i psuła efekt :D

      Usuń
  2. Takie naturalne ! Na poczatku myslalam ze tą są siostry ! wydawaly sie byc tak bardzo podobne do siebie ! :D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kolejna osoba mówi, że jest pomiędzy nimi podobieństwo, coś w tym musi być :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Fantastyczny motyw. Kawał dobrej roboty. :) Dziewczyny idealnie do siebie pasują na fotografii.

    OdpowiedzUsuń