czwartek, 9 lutego 2017

Before/after IV



Mamy 10 lutego a ja dopiero witam was w 2017 roku :) Myślę, że każdy kto studiuje doskonale wie z czym się wiąże przełom stycznia i lutego na uczelni - zaliczenia, egzaminy i wszelkie studenckie obowiązki całkowicie pochłonęły mój czas. Na szczęście mam już to za sobą i mogę się cieszyć wyjątkowo długimi feriami :) Na razie nie mogę się pochwalić pierwszą sesją wykonaną w tym roku, dlatego pokazuje wam małe zestawienie przed/po z ubiegłych miesięcy. Tak jak zawsze zdjęcia przed to niewywołane rawy, natomiast po- wywołane w Camera Raw + przeróbka w ps :)
Poprzednie wpisy z tej serii:


* * * 





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać takie porównania! Są bardzo inspirujące i ciekawe chyba dla każdego, kto interesuje się fotografią. Strasznie mi się podobają Twoje zdjęcia, piękna obróbka i wszystko idealnie dopracowane! <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam i dziękuję za miłe słowa <3 :)

      Usuń
  2. Znam ból studiów...odebrały mi przyjemności od początku listopada, a moja przerwa trwała tylko 5 dni :(

    Świetnie wychodzi ci obróbka zdjęć. Nie przesadzasz z nią, tylko wyciągasz to co najlepsza. Przyjemnie się to ogląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już połowę mamy za sobą, jeszcze parę miesięcy i wakacje !:D
      Dziękuję, zawsze się zastanawiam czy efekt końcowy nie jest przesadzony :))

      Usuń
  3. Wykonujesz świetną pracę i samym aparatem i obróbką zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń