środa, 21 września 2016

W miejskim wydaniu

fotografia plener


To moja trzecia sesja z Moniką  i mam wrażenie, że najlepsza :) Tutaj możecie wrócić do bzowych ujęć w ogrodzie botanicznym, natomiast pierwsza, wiosenna sesja tutaj :)Tym razem nie wybrałyśmy konkretnych miejsc do zdjęć, miałyśmy nadzieję, że spacerując po krakowskich uliczkach znajdziemy odpowiednią scenerię. Na szczęście nie musiałyśmy długo szukać, w okolicach rynku na każdym kroku można znaleźć urokliwe miejsca do zdjęć. Właściwie na samym końcu odkryłyśmy niesamowity budynek Teatru im. Juliusza Słowackiego oraz rzędy pięknych róż, które świetnie komponowały się z pudrową,tiulową spódnicą. Myślę, że nie wykorzystałam potencjału tego miejsca i jeszcze nie raz wykorzystam je do sesji :)


modelka: Monika Janusz
fotograf: Ewelina Jamka



* * * 
fashion style inspiration
sesja w stylu fashion






4 komentarze:

  1. Niesamowicie podobają mi się ujęcia z krzewem róż,sceneria idealnie pasuje do delikatnej urody modelki. Szczególną uwagę zwróciłam też na kilka ujęć na tle drzwi z wielkimi szybami-są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :* Zdjęcia z różami wyszły zupełnie przypadkowo i mam wrażenie, że najlepiej :)

      Usuń
  2. świetne ujęcia! Najbardziej podobają mi się te przy kwiatach ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń