niedziela, 11 września 2016

Motyw szkła w miejskiej sesji zdjęciowej



Wracając myślami do dnia, w którym spotkałam się z Kasią  przypominają mi się nasze plany na sesje w 2 stylizacjach. Miało być prosto, na luzie , trochę w klimacie testów oraz bardziej kobieco i elegancko. Chciałam przełamać ostatnie plenery miejskim klimatem, szklanymi budynkami i fasadami odbijającymi światło. Niestety nie udało nam się spełnić naszych założeń w 100% ale nic straconego, kolejne pomysły czekają na realizację :)

Z tej sesji powstał również filmik, jeżeli jeszcze go nie widzieliście zajrzyjcie na yt i zostawcie łapkę w górę :D https://www.youtube.com/watch?v=4W3cK3tza5M


* * *


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, szczególnie zdjęcie nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce do zdjęć! Klimat super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia w zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja! :) Przedostatnie zdjęcie,pierwsze na samej górze oraz ten bliski portret gdzie modelka patrzy centralnie w obiektyw to mój top 3 :) Oba miejsca sprawdziły się idealnie!

    OdpowiedzUsuń