sobota, 18 marca 2017

Zimowa sesja zdjęciowa w urokliwej kawiarni

portret | kawiarnia

Tym razem przedstawiam Wam sesję, którą wykonałam nie w plenerze jak zazwyczaj, ale w pomieszczeniu - i to nie byle jakim ! :) Razem z Kasią wybrałyśmy się do uroczej kawiarni Lawendy. Przeważnie unikam wnętrz, bo z moim 50 mm zawsze jest za mało miejsca na szersze kadry. Pomimo tego, że faktycznie brakowało mi obiektywu z szerszym polem widzenia, jestem zadowolona z efektów. Tym razem warunki pogodowe były idealne- słoneczne, zimowe promyki słońca świetnie współgrały z białym, przestronnym wnętrzem kawiarni.

ps. Gorąco zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie, którą umieściłam po prawej stronie witryny. Dzięki temu dowiem się co lubicie najbardziej i czy warto startować na blogu z nowymi kategoriami wpisów. Jeżeli macie inne propozycje piszcie w komentarzach :)
   

* * * 

tatoo

4 komentarze:

  1. Piękne. Lubie taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Jejku ja czasem mam problem z 35 w małych wnętrzach, więc współczuje tej walki o szerszy kadr w pomieszczeniu. Ale efekty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* Chętnie porównałabym 35 vs 50 mm :D

      Usuń